sobota 21. novembra 2015

Tekvičky pre Margarétku

Pre "artmamku" Margori som urobila tekvičky a jabĺčko s hruškou. 
Pôvodne som urobila iba jednu, veľkú tekvicu, lenže tak sa mi zapáčila, 
že som k nej dorobila ešte dve menšie, aby nebola sama :-)
Návod na výrobu takýchto tekvíc je TU

Príjemné jesenné tvorenie a krásny deň prajem
Ana




Pôvodne bola iba táto jedna tekvica a mala byť celá oranžová. 
Kvietky však nevynikli, tak som ju prerobila a je z nej grafitovo-strieborná a na nej oranžovo-červené kvety. Dizajnovo sa hodí do moderného, ale aj vintážneho interiéru. Do exteriéru nie je vhodná, pretože je zhotovená z papiera, na ktorom je vrstva štruktúrovacej pasty, ktorú robím z maliarskej farby, sadry, múky a lepidla. Nemá povrchovú úpravu.


Potom som urobila k nej ešte dve menšie tekvičky.


Jabĺčko a hruška




Pre ♥Margori♥ malý virtuálny darček,
krásna pieseň v podaní
Pavly Jíšovej Mary Margaret
myslím si, že to nahrala s Druhou trávou


Tekvičky a ovocie pre Ivu v zelenom






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára