streda 12. októbra 2016

Kytice

Pekný deň Vám prajem 

Látkové kytice sú momentálne vo svete
 a hlavne za veľkou mlákou veľkým trendom.

Možno preto, že evokujú luxus, nadčasovosť a eleganciu.
Dotvárajú sa bižutérnymi a scrapbookovými komponentami.
Dozdobiť sa dajú zlatom, striebrom, perlami a drahými kameňmi. 
Fantázia nepozná hranice.
Záleží na tvorcovi, aký materiál použije.

Najčastejšie sa používajú stužky v rôznych šírkach.
Použiť možno aj metráž ako je hodváb a bavlna, 
ktoré je možné ručne zafarbiť.

V správnej farebnej kombinácii 
dodajú interiéru čaro útulnosti, harmónie a pôvabu.

Ana


Zelená kytička je zo zmesového tvarovaného šifónu, 
organzy a bavlny.
Dotvorená korálikmi na silóne a starožitnými gombíkmi.
♥♥♥
Dávno som nič nepridala,
tak aby ste si nemysleli, že netvorím ...
Tvorím,
len akosi som nemala chuť niečo publikovať.
♥♥♥

Táto kytica je v štýle eko.
Je urobená z papiera,
konkrétne z papierovej tašky.
Na jej výrobu som potrebovala 3 veľké tašky.
Papier treba vypracovať v rukách tak, 
aby ostal mäkký a poddajný ako tkanina.
Minimálne 20 minút treba "ručne prať" na sucho.
Tri tašky po 20 minút.
Ďalej som použila papierový špagát, 
ktorý treba rozmotať na stužku.
Povrch ruží som prešla suchým štetcom bielou akrylkou.


Táto je z organzy, atlasovej stužky a pot pouri lístočkov.
Pomedzi ružičky možno nakvapkať vonný olej tak, 
aby sme kvietky nezababrali,
získame tak príjemnú vôňu v miestnosti.


Ďakujem za návštevu a prajem mnoho krásnych tvorivých chvíľ.
Nech sa Vám darí
Ana


2 komentáre: