piatok 5. februára 2016

Jar už klope na dvere

Vítam v mojej vitríne Svetlanu a Maris. Vitajte dámy!
Ďakujem Vám za milé komentáre a návštevy.
Včera som cestou domov urobila pár fotografií o tom, ako sa prebúdza príroda.
Krásne svietilo slniečko, bolo by príjemne, lenže fúkal silný vietor. 
Dnes je tiež krásne slnečno a vietor už nefúka.
Rozkvitli snežienky a narcisy majú krásne puky.
Prajem Vám krásny deň a dámam, 
ktoré sa pridali k pitiu čaju o piatej cez Dankin blog, želám príjemný relax.
Možno sa pridám dnes aj ja, ak stihnem, ak nie, tak o čosi neskôr.

Ana

Takto krásne kvitnú snežienky.


Takéto puky majú narcisy a ak bude naďalej slnečno, čoskoro sa rozkvitnú.


Končene som dokončila koše, ktoré som robila do police v kuchyni.
Z prepravky na zeleninu som si urobila formu, ktorú som opletala, 
aby boli oba koše rozmerovo rovnaké.
Nakoniec som sa rozhodla miesto rúčiek urobiť na ne dekoráciu z kvetov.



Takto vyzerajú v polici.
Kvety som urobila z papierových preložiek na vajíčka.
Veľmi sa mi páčia takto robené kvety a často túto techniku používam.
Je jednoduchá a efektná. 
Zafarbila som ich veľmi silnou kávou.

Šila som do košov vrecia a pokazil sa mi šijací stroj, tak ich došila sestra.
Do košov som uložila formičky a nástroje na pečenie koláčikov, 
ktoré nepoužívam až tak často.
Koše majú rozmery 32 x 26 a výšku 30 cm.


Pre neterku som chcela ušiť ruksak v tvare sovičky.
Keďže sa mi pokazil stroj, odkladám to na neskôr.
Veľmi som sa na to tešila a už som aj niektoré časti vystrihla.
Vrecia do koša som ušila z lehátkoviny.


Pár múdrostí, ktoré ma oslovili:

  • Keď ste nahnevaný, smejte sa - to je spôsob uzdravenia. 
  • Urobte zo svojho života oslavu - to je spôsob uzdravenia.
  • Nesmúťte za nevrátenými dlhmi - to je spôsob uzdravenia. 
  • Správajte sa k ľuďom ako k bohu - to je spôsob uzdravenia.
  • Na hrubosť nereagujte hrubosťou - to je spôsob uzdravenia. 
  • Neprechovávajte zášť voči tým, čo vám ublížili  - to je spôsob uzdravenia.
  • Opájajte sa okamihmi života - to je spôsob uzdravenia.
  • Nestrácajte čas a energiu na zbytočnosti - to je spôsob uzdravenia.
  • Nesmúťte nad svojimi chybami v minulosti - to je spôsob uzdravenia.
  • Buďte pripravení vždy začať všetko znovu - to je spôsob uzdravenia. 
  • Nesúďte seba ani iných - to je spôsob uzdravenia.. 
  • Nič nepredstierajte - to je spôsob uzdravenia.
  • Nepovyšujte sa - to je spôsob uzdravenia.
  • Príčinu chorôb hľadajte v sebe - to je spôsob uzdravenia.
  • Vyhnite sa konfrontáciám - to je spôsob uzdravenia.
  • Za všetko ďakujte a s radosťou prijímajte - to je spôsob uzdravenia.
  • Vítajte východ slnka s úctou k životu - to je spôsob uzdravenia.
  • Chváľte život a budujte ho - to je spôsob uzdravenia. 
  • Nemeňte svoj život na  živorenie - to je spôsob uzdravenia.
  • Vyhýbajte sa davom - to je spôsob uzdravenia.
  • Radujte sa a milujte sami seba - to je spôsob uzdravenia.



2 komentáre:

  1. Anka, tak už to aj kvitne, pučí, ožíva.....
    Mám veľmi rada jarné kvietky :-)
    Vytvorila si krásne košíčky do poličky, toto by som raz chcela vedieť robiť. Ale ja som dosť nezručná, potrebovala by som nejaké školeníčko na živo. Na nete som to už viackrát pozerala, ale na mňa to je málo.
    Tak dúfam, že si to stihla a dala si si s nami dnes čajík :-)
    Ak si nestihla, nič to, ešte je pred nami dosť čajových "dýchánků"
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám rada jarné kvietky a kvietky vôbec. Danka, príroda začína pučať, len ten sneh tu chýbal. Hlavne prírode chýbala perina, síce trošku bola, ale to bolo málo:-(
      Myslím, že pletenie z papiera by si zvládla na jedničku, lebo vieš pliesť, krásne ukladáš očká a to je základ aj pri tomto. Naučila som sa to z netu.
      Možno by nebolo na škodu skúsiť nejaké stretnutie tvoriliek z Tvojho okolia a tak získať iné znalosti. Tu u nás občas chodievam, robievame aj veci pre charitu.
      Čaj som stihla a aj nátierku z bryndze na zobkanie k čaju. Myslela som na Vás, čo asi tak robíte ... Danka určite vyšíva a ostatné ... to neviem. Ja som len tak relaxovala.
      Pekné sny. Ana

      Odstrániť