nedeľa 17. januára 2016

Origami

Príjemný podvečer prajem všetkým návštevníkom môjho blogu.

Ana


Z čajových sáčkov som skladala malé kvietky, 
ktoré je možné použiť na dekoráciu čohokoľvek.
Napríklad darčekov, pohľadníc, či domova.
Krásne kvietky vzniknú aj z knižných stránok, novín aj časopisov.


Prilepila som ich na pohľadnice a vyrazila som k nim motýle.
Do stredu kvietka som prilepila dekoračný štras.
Niektoré kvietky som zhotovila zo zaujímavých letákov.
Vzala som si 8 kusov rovnakých letákov.
Na jeden kvietok potrebujeme 8 štvorčekov s rozmerom 4 - 5 cm.
Návody nájdete pod názvom "tea bag folding".
Zhotoviť ich môžeme napríklad podľa tohoto videa.



Dnes som čítala zaujímavý článok o fialovom náramku, možno ste o tom už počuli, možno nie.
Ak vás zaujíma psychológia a osobnostný rozvoj možno áno.
Ja som veru o tom nepočula.
Dnes som o tom po prvý krát čítala.

h-gQsUsdN7w


   "Obyčajný kňaz Will Bowen, prišiel štúdiom ľudí k záveru, že to, o čom hovoríme a ako, má vplyv na naše myslenie a to zas na naše emócie a konanie. Mnoho ľudí sa sťažuje, klebetí, ohovára, klame , závidí, kritizuje ...
   Tak navrhol pre tých, čo chcú zmeniť svoj život k lepšiemu, nosenie fialového náramku počas 21 dní. Vždy, keď sa pristihnú, že hovoria to, čo je "zakázané" dajú si náramok na druhú ruku a začínajú svoj experiment od znova, to znamená, že začína odpočet dní nanovo. Pokračuje sa tak dlho, kým náramok nevydrží na jednej ruke 21 dní. 
   Experiment presial všetky očakávania! Tí, čo prešli týmto experimentom a vydržali celých 21 dní sa zmenili na nepoznanie. Potvrdilo to ich okolie a často sa ich blízky k experimentu pridali.
   Prečo sa tak jednoduchá metóda stala tak efektívnou? Po prvé, dôležitý je váš postoj. Od prvej chvíle ste čoraz viac "prebudený" a vedome kontrolujete to, čo hovoríte, na čo myslíte a všímate si pozitívne v sebe, na svojom okolí a na svete.
    Za druhé, uvedomujete si, že to, čo hovoríte je dôležité pre vás a vaše okolie. Zatiaľ sa iba učíte, ale zo dňa na deň ste vedomejší.
    Za tretie, počas tohto experimentu sa naučíte mnoho o sebe a svojom okolí, myslení a život začnete vnímať pozitívnejšie."

Pre mňa to znie zaujímavo a rozmýšľam nad náramkom.
Asi zajtra zájdem do galantérky a kúpim si nejaký zaujímavý materiál a náramok si urobím.
Čo vy na to? Oslovilo vás to?


Tie zeleno-oranžové kvietky som urobila z letáku.
Keďže nemám rezačku papiera, strihala som ručne.
Takže nie sú úplne presné, ale to nevadí, pre mňa sú krásne aj tak.
Veď ani v prírode nie je všetko na chlp rovnaké.


Krásny večer s tvorením či bez želá 
Ana
   

5 komentárov:

  1. No, Anka, čo ťa to napadlo, spotrebovať čajové sáčky na tvorenie, to je krásne! Svet "tvoriliek" ja zaujímavý :-)
    A k tomu náramku - neviem prečo by to mal byť práve fialový. Ele ide vlastne o to, aby sme si vždy dobre rozmysleli, čo hovoríme. Aby sme nerozprávali veľa a nepovedali nič. Keď vyskúšaš, napíš o výsledku, to by som chcela vedieť :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Danka:-) Ide o to, aby sme vedome hovorili, občas sa pristihnem, že rozprávam ako robot:-)) Automaticky, ako by som nemyslela. Tiež som nad tým rozmýšľala, že farba asi nie je dôležitá, avšak psychologicky a aj z religiózneho hľadiska, fialová farba symbolizuje transformáciu ako takú. Tak možno preto zvolil fialovú a z týchto vedomostí mi vychádza, že asi je dôležitá a je vlastne vlnový pomocník v tomto procese transformácie. Rada by som bola, kebyže dostanem kúpiť zaujímavý materiál vo fialovom, i tak som si chcela urobiť náramok v technike makramé. Veľmi sa mi páčia. Krásny deň a mnoho krížikov:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ciao, complimenti per i tuoi bellissimi lavori.
    A presto
    Maris

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár aj za návštevu, Maris. Krásny deň

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť