piatok 8. januára 2016

Vylovená

Pre sestrinho priateľa Peťa som urobila takúto fľašu. 
Má rád hruškovicu, tak som kúpila Jubilejnú a fľašu dekorovala morskými ulitami, 
peniazmi, gombíkmi, kadejakými kovovými drobnosťami a mikro guľôčkami. 

Krásny večer a krásne tvorivé chvíle prajem
Ana


Vítam na svojom blogu a vo vitríne ďalšiu tvorilku Natáliu: Vitaj!♥

Pôvodne som chcela fľašu dekorovať riečnymi ulitami,
také mám iba dve a v obchode nemali, tak som kúpila morské. 
Pretože Peťo je vášnivý rybár. 
Rybičky som urobila z chlebového cesta a navliekla na rafiu. Možno to cesto poznáte: 
Starý chlebík, ktorý už nebude nikto jesť sa rozmočí s pár kvapkami vody a lepidla, vypracuje sa kompaktná hmota, z ktorou sa pracuje rovnako ako s kupovanou modelovacou hmotou.


Aby som zakryla nevzhľadný kolok, na fľašu som urobila vrchnáčik z kusa kartónu a dvoch ruličiek, ktoré som stočila do kolieska.

Z papierovej tašky som vystrihla kruh, dobre som papier vypracovala v rukách a priviazala rybičky. Vznikla takáto suknička.

Celá fľaša je obalená v papieri, ktorý som na jej povrch prilepila. 
Naniesla som štruktúrovaciu pastu, ktorú som si urobila zo špárovacej hmoty na drevo, 
do nej som vlepila ulity a "ostatný morský nános". :-))


Dnes som urobila dná na koše a vlepila ruličky, 
do rána budú schnúť a zajtra začnem pracovať na prvom koši. 

Keďže dnes bolo slnečno a sneh sa takmer všetok roztopil, 
využila som to a vyhrievala sa na slniečku.


Mnoho krásnych tvorivých momentov praje
Ana

Dobrú noc a sladké sny

2 komentáre:

  1. Anka, veľmi zaujímavá práca, to by ma nikdy nenapadlo!
    Pre rybára a milovníka hruškovice to bude výborný darček!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, Danka, fľaša sa mu páčila, už som mu ju dala pred niekoľkými dňami. Zverejňujem vždy po, aby to tu nenašli:-)))) Pekný večer

      Odstrániť