utorok 5. januára 2016

Stromčeky

Takmer každej kamarátke som urobila malé stromčeky z papiera, ktoré som naplnila sladkosťami.
Prajem aj Vám nech máte krásny, sladký a tvorivý večer.
Ana


Čajíky som dostala do sestry. Nie som veľmi čajová, kedy ich ochutnám, neviem:-).
Dostala som od nej aj mydielka a šampón, nie všetky sú na foto.


Dnes som morila papierové ruličky na košíčky v odvare z cibuľových šúp.
V tomto odvare novinový papier chytí zaujímavý nádych slamy.
Idem si urobiť dva koše do poličky v kuchyni na potrebné zbytočnosti,
 ktoré používam zriedka.
Výroba a morenie ruličiek je veľmi nezáživná až nudná a ešte k tomu aj nekonečne dlhá činnosť.
Najviac ma baví samotné pletenie. To je už iná káva.


No a ešte som si pripravila krabicu, ktorú budem opletať.
Čo bola dosť drina, rezať ten tvrdý kartón orezávačom.
Zajtra si pripravím dná na košíčky. 
Väčšinou formy už nepoužívam, ale potrebujem, aby boli košíčky rovnaké 
a sedeli mi presne do police. V takýchto prípadoch si robím formu, ktorú opletám.
Tento mesiac by som si chcela urobiť tieto dva koše do kuchyne a ruksak pre neterku.
Časť ruksaku som už vystrihla, tie najnáročnejšie časti ma ešte len čakajú, 
ale akosi sa mi do toho nechce. V takomto prípade čakám, až ma to "chytí".
Určite to poznáte. Najťažšie je začať a potom to už ide jedna radosť:-).



Pekný večer

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára