pondelok 4. januára 2016

4/2016 Svietnik

Tieto vianočné dekorácie som robila asi pred tromi rokmi na Vianoce, ako vidíte, stále ho používam.
Návod som našla na poľskom webe, myslím, že u Danutky38.

Príjemný večer a mnoho tvorivých nápadov praje 
Ana

Návod na tento svietnik, ako som už spomenula, som naozaj našla u Danky Witkowskej na jej blogu. Ak by ste si chceli urobiť podobný, návod nájdete TU a inšpirácie TU.
Danka ho robila zo šiestik roliek, ja iba z piatich, viacej som nemala:-).
Stužku som urobila z červeného PVC sakľa z pomarančov, alebo od mandarínok? Už neviem. 
Nastriekala som ho bronzovým sprayom z oboch strán, preložila a previazala na mašľu. 
Nie je poznať, že je to ten nesympatický sáčok:-).
Podstavec na sviečku som urobila z dna hliníkovej plechovky na nápoje.
Prilepila som tam ešte rôzne šišky a plody, všetko som to nastriekala pred prilepením.


Takto vyzerá so zapálenou sviečkou.

Chcela by som privítať vo svojej vitrine (Poliaci to tak majú nazvané) pani Danku. 
♥♥♥
Vitajte.



Aj tento stromček som robila cirka pred tromi rokmi, je nastriekaný tým istým sprejom.
Dnes som si čítala na li.ru o pravoslávnom Svätom večeri, ktorý slávia 6. januára.
Podávajú pôstnu večeru o 12 ich chodoch, dovolené sú ryby.
Špecialitou sú rôzne kaše. Niekoľko receptov som si odložila.



S tým dnes končím.
Prajem ešte raz krásny večer a príjemné tvorenie
Ana






2 komentáre:

  1. Ďakujem za privítanie vo vitríne, hihihi, tam som ešte nebola :-)
    Anka, som rada, že ukazuješ aj to, čo si vytvorila dávnejšie. Vidieť, že si to urobila dobre, keď to vydržalo!
    A ak sa neurazíš, môžeme si tykať a volať sa menom :-)))
    Ja ti už aj tak tykám, tak ako ostatným bloger priateľkám :-)
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Danka, za návrh na oslovovanie Ty. Teší ma, i keď takto virtuálne. Mne sa výraz vitrína veľmi páči, je viac menej výstižný, je to fakt ako vitrína:-) Veselý večer

      Odstrániť